Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Κάθε μέρα...


Η ψυχή μας… ένα σακουλάκι γεμάτο από τα γράμματα της αλφαβήτου. Ικανά και τα εικοσιτέσσερα να φτιάξουν οποιαδήποτε λέξη, ανάλογα με τη σειρά που θα τα τοποθετήσεις. Αυτό το ίδιο αλφάβητο μας έχει γράψει τις χαρές μας, αυτό το ίδιο τον πόνο, τη λογική ή την τρέλα, αυτό το ίδιο αλφάβητο έχει γράψει εκατομμύρια τόμους… Όλα τα γράμματα εν εγρηγόρσει, ολόκληρη η ψυχή εν εγρηγόρσει ποιο θα βάλεις δίπλα στο άλλο, κι αλίμονο αν η ψυχή σου είναι ανορθόγραφη ή κάνει σαρδάμ...Για να αποφύγω τα σαρδάμ και την ανορθόγραφη γραφή μου...μια φωτογραφία κάθε μέρα απο μένα. Μόνο στη φωτογραφία, ίσως εντοπίζω, 
κακώς, αυτή την εποχή του βίου μου, τη ψυχή μου...

5 σχόλια:

hayia είπε...

Καλώς ήρθες!!!! Αντε να βλέπουμε επιτέλους ωραίες φωτογραφίες. Καλές αναρτήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Πολλή καλή φωτό Πετράν.. Σου εύχομαι και άλλες εμπνευσμένες βόλτες με τέτοια αποτελέσματα!

Σοφ

Ανώνυμος είπε...

Περα απο τις πολυ ωραιες φωτογραφιες,μου αρεσει και ο τροπος που τοποθετεις τα γραμματα βγαζοντας τα απο το σακουλακι,
πολυ ωραια δουλεια,καλη συνεχεια!
Δημητρης.

Ανώνυμος είπε...

Πετραν και αλλες ομορφες φωτο πλιζ!!
θα φερω το ινδικο να το βγαλεις!!
Χιτγκεο

Christina είπε...

Εν εγρηγόρσει, καθ' ήν ώραν καθεύδεις ,πιθανόν, σκοπίμως εδώ, μια παραπομπή και θα μου πεις ,όταν πρέπει, αν είναι η σωστή:
Θεοφάνης Ιωάννου, Μικαέλ, εκδ. Ίνδικτος (2003)
[kiss...]