Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Αυτά τα μάτια!

Ήταν όμορφα κυνηγώντας το αμερικάνικο όνειρο... Μάης του...89, παρέα με μία 25άρα, γερασμένη και σκουριασμένη, Chevrolet Impala απ' το Σικάγο που την έκανα 'δική' μου, έναντι 700 δολαρίων. Κλασική περίπτωση, 'αγοραίου έρωτα', ηχητική συντροφιά, δυο κασέτες ( Το περιεχόμενο τους, είναι μία άλλη ιστορία... )  και φυσικά Nikon F2 as με 24αρη 2,8, 50αρη 1,4 και 180αρη 2,8.
Κινήθηκα 'άναρχα' στο τετράγωνο, Γιούτα, Αριζόνα, Κολοράντο, Νέο Μεξικό με προορισμό το Σαν Ντιέγκο που δεν έφτασα ποτέ! Ήταν πιά Δεκέμβρης και στη Σάντα Φε, έξω απ' την  εκκλησία Λορέττο που προσελκύει γύρω στους 250 χιλιάδες επισκέπτες το χρόνο για να λύσουν ένα μυστήριο 130 ετών ( Σήμερα...), έπρεπε να λύσω το προσωπικό μου, μυστήριο. Παρατάω την πιστή μου Impala στο προαύλιο της εκκλησίας, παίρνω την F2, τις κασέτες, δύο ρούχα που μου είχαν απομείνει και τον δρόμο της επιστροφής! Μετά δύο μήνες φτάνω, στην Αθήνα! 
Και πριν λίγες μέρες, απέναντι απ' το Πάντειο Πανεπιστήμιο να σου μια 'ρόζ' , Impala...ίδια!
Χρώμα, σκουριά, γλυκά γερασμένη παρά τα, σχεδόν 50 χρόνια της...
Έβγαλα την ψηφιακή Nikon και φωτογράφισα, τα μάτια της!
Πάντα μου άρεσαν!

3 σχόλια:

Christina είπε...

Γλυκά γερασμένα τα μάτια...γλυκά...

Αλεξης είπε...

Γλυκα ματια τις απιστευτης δεκαετιας του 80
Το ονειρο μου με μια chevi στο θρυλικο route 66
απλα ονειρο

Margo είπε...

Τι ανάρτηση.. και τι μάτια!!!
Όμορφα μας ταξίδεψες:)