Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Ναι, ναι αγάπη μου! Εσύ...

Από τη δεκαετία του 70... μαθητής στο εξατάξιο, 
τότε γυμνάσιο, φοιτητής αργότερα, 
έως και σήμερα οδηγώ, δίκυκλο...διάφορα δίκυκλα, 
λίγων ή πολλών κυβικών και μορφών. 
Πάντα η σχέση μου μαζί τους ήταν ερωτική... 
η προσπάθεια μου να συνδεθώ μαζί τους, 
να γίνω ένα, βρε αδελφέ, στο βάθος του χρόνου, δεν ...
Η κατάληξη τα πρώτα χρόνια ήταν περίεργη, νοσηλείες,
'γυψαρίσματα' επεμβάσεις και εύκολα είχαμε, διακοπή της σχέσης. 
Πιο εύκολη ήταν η διακοπή αργότερα, όχι με σωματικό πόνο 
αλλά μ' αυτόν τον σκληρό ψυχοσωματικό... 
στα χρόνια της 'οδηγικής μου ωρίμανσης'  κάτι ένα 'τσικ', 
κάτι το χρώμα κάτι η χώρα κατασκευής... και τέλος! 
Η απόφαση ήταν μονόπλευρη, με τον ίδιο τραγικό φαλλοκρατικό, τρόπο! 
Πριν λίγες μέρες είπα να κάνω ένα, δύο 'κλικ' 
στη τελευταία συντροφιά μου... επί 45654 χιλιόμετρα. 
Ανησυχώντας ένεκα της 'καντεμιάς' μου και της καζούρας των φίλων 
ότι έφτασα τα ...( 30 Ιουλίου 1956, σαν σήμερα, δηλαδή! ) 
και δε λέω να κάνω μια 'σοβαρή' σχέση και να αποποιηθώ τις περιστασιακές!
Κατεβάζω λοιπόν τις εικόνες και ... 
τα ματιά μου υγράνθηκαν ( ...καθόλου δεν ντρέπομαι! ) 
στο γριπ, δηλαδή εκεί που την κρατάω τρυφερά, 
εκεί που την χαϊδεύω με ηρεμία, πάντα! ... Η αντανάκλαση μου!!!  
Ένα μαζί της... 
Σαν να μου λέει: 'Είσαι το αυτοκολλητάκι μου!'
...Και μονολόγησα: Ναι, ναι αγάπη μου! Εσύ...

6 σχόλια:

Christina είπε...

Στα γόνατα για χάρη της...
Έτσι είναι η αγάπη, σε κάνει χαλί...εύχομαι χρόνια, χιλιόμετρα πολλά, και...άφες αυτοίς!

Ανώνυμος είπε...

Great shot dear friend!
Have a nice weekend:)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά και καλά Manivesto.
Και η καλύτερή μου φίλη έχει γενέθλια σήμερα,αλλά εμείς είμαστε του 1978.
Και εγώ αγαπώ τα δίκυκλα αν και έχω λοξοδρομήσει τα τελευταία χρόνια...αλλά η μηχανή μου εξακολουθεί να με περιμένει στην αποθήκη.
Οι μεγάλες αγάπες δεν ξεχνιούνται.

dipphotos είπε...

30 Ιουλίου 1956 - 30 Ιουλίου 2011!
σου εύχομαι να συνεχίσεις τις περιστασιακές σχέσεις για πολλά ακόμα χρόνια,
έχεις αφήσει και την άλλη από τις Ινδίες να σε περιμένει στην Τήνο και συ πέφτεις στα γόνατα για το χατήρι μιάς άλλης στην Αθήνα!
η μόνιμη σχέση δεν σου πάει,θα γεράσεις γρήγορα,
τι θα έλεγες την επόμενη φωτο-βόλτα να την κάναμε με Vespes;

Christina είπε...

Κρύβε λόγια, χρόνια, dip...

Unknown είπε...

Καλή η μηχανή που τη χαϊδεύεις τρυφερά και την αγαπάς αλλά δεν παύει να είναι σίδερο. Κάτι ζωντανό όμως μπορεί να σ'αγαπήσει και να αγκαλιάσει κι αυτό με τον τρόπο του. Πού ξέρεις..; Καμιά φορά μπορεί να σου μονολογήσει κιόλας.