Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Όροι σχολείο και μάθηση...


Οι όροι σχολείο και μάθηση δεν νοούνται χωρίς να λάβουμε υπόψη 
τον εμπλεκόμενο ρόλο του εκπαιδευτικού. 
Η μάθηση δεν δύναται να επιτευχθεί χωρίς την παρουσία 
του εκπαιδευτικού μέσα στην τάξη, όσο και αν εξελίσσεται η τεχνολογία, 
όσο και αν διατυπώνονται νέες θεωρίες και αν εφαρμόζονται νέες μέθοδοι διδασκαλίας. 
Ο πιο βασικός και δυναμικός παράγοντας είναι ο ενθουσιώδης εκπαιδευτικός, 
ο οποίος με την επιστημονική του συγκρότηση, το πάθος και το μεράκι του ενημερώνεται 
και αξιολογεί δυναμικά τα νέα δεδομένα 
και υιοθετεί τρόπους πρακτικής εφαρμογής τους, 
προκειμένου να επηρεάσει θετικά όχι μόνο τη μάθηση και αγωγή του μαθητή, 
αλλά και τη μελλοντική του εξέλιξη και πορεία...

1 σχόλιο:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ας συμπληρώσω απλά ότι ο ρόλος του εκπαιδευτικού δεν είναι να μεταφέρει τη γνώση οδηγώντας είτε στην αυθεντία του δασκάλου ή την αυθεντία της παραδομένης γνώσης. Ο ρόλος του είναι να "μάθει στα παιδιά πώς να μαθαίνουν", να διδάσκει την αναζήτηση της γνώσης...